Цурење терасе код комшије испод – Пример из праксе


Ово је одличан пример који показује како једним саветовањем путем интернета можете да уштедите себи и преко 1.000 евра за радове који ионако нећете решити суштински проблем који имате…

Клијент, иначе добар познаник, програмер (што није без значаја за цео случај), обратио нам се због проблема цурења терасе: Комшија из стана испод жалио се да са терасе клијента цури вода у његов стан испод и прави влагу.

Већ након првог послатог мејла са детаљним описом проблема и фотографијама, било нам је јасно да је проблем направио комшија сам себи зато што је на зид терасе изнад себе ушрафио неку надстрешницу а рупе и шрафови где се она држи ни на који начин нису били заштићени. Тако је вода која цури по фасади низ ограду терасе улазила у те рупе, затим у термоизолациони слој такозване „контакт“ фасаде, и затим директно у унутрашњост стана испод.

Прегледом фотографија одмах смо обавестили клијента да одустане од лупања терасе, подизања плочица, прављења новог хидроизолационог слоја, враћања плочица, итд, већ да каже комшији да заштити те рупе и да ће се влага осушити са првим топлим данима и неће се више појављивати. Другим речима, уштедели смо између 500 и 1.000 евра радова, бар 5-7 дана малтретирања са радовима на тераси, али смо допринели и бољим комшијским односима…

Зашто је овај проблем тако брзо и тако успешно решен? Првенствено због прецизности упита (зато кажемо да није без значаја то што је клијент програмер :)

  • текст – упит је написан систематично, детаљно, са свим неопходним информацијама
  • фотографије – већ у првом мејлу достављене су фотографије свих детаља о којима је у упиту било речи
  • детаљи – на фотографијама је додатно било обележено на шта се тачно мисли у тексту мејла

Овако састављен упит нама је уштедео пут и време, клијенту је уштедео новац за долазак и утврђивање стања директно на лицу места. Успут је у упиту било и других ситнијих проблема (проблем са комшијом је увек највећи и примаран – то зна свако ко има комшију), а и њих смо исто тако брзо и успешно решили већ у првом мејлу према искуству из праксе.

Поред тога, иако је у најавама упита било приче о томе да наш сарадник дође, погледа, и предложи цену за радове, у самој преписци ми смо саветовали клијенту да покуша да пронађе човека и да посао обави (нама непознат) мајстор који је нешто слично већ радио у том крају (а према ономе што смо видели на суседним објектима на додатним фотографијама у даљој преписци).

Подсећамо да није могуће увек на овај начин решити проблем, али предности оваквог прелиминарног саветовања су очигледне.

Погледајте целу преписку којом је решен проблем и остварена уштеда у року од 24 сата…

ocena-nekretnine-saveti-strucnjaka-curenje-terase

Advertisements

Коментар? Питање? Идеја?

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s